maanantai 5. marraskuuta 2007

Luvattuja kuvia

Tässä näitä huivikuvia, joita lupailin tuossa aiemmin. Tämä on Kuurasta tehty, salomoneilla:



Tämä myös samaa lankaa, samalla taktiikalla:



Tämä puolestaan tehty siitä valkeasta Teddystä ja reunaröyhelöt tehty Tango fanista:


Kortteja olen myös tehtaillut, niitä myynnissä http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=santsukoo&status=DN





Tänään olen siivonnut komeron sillhen malliin, että saan sinne tuon lankavarastoni siirrettyä. Samalla olen tehnyt inventaariota siitä, mitäköhän minulla tuolla varastoissa lymyää. Sanotaanko, että muutama yllätys on löytynyt. Esim sitä Kuuraa, jota piti oikein erikseen käydä EM:stä ostamassa.. Kohta lasken, miten monta kiloa lankaa mulla noin suurinpiirtein on. Mullakun on noita jemmoja vielä esim olohuoneessa, täytyy kattoa ne vaikka myöhemmin mukaan tuohon lopputulokseen.. Mutta jos alustavasti sanotaan, niin Samosta on ainakin huimat 53 kerää eli 2,65 kiloa!!!!! Voi jee..

Työrintamalta kuuluu kans oikein hyvää.. Aloitan torstaina työt, ens alkuun sairasloman sijaisena kuukauden. Oli kyllä yllätys, että mulle oikein soitettiin, että tulisinko töihin!
Siihen ei voi sanoa ei, kun oikein kaivataan paikalle, eihän?

Ei kommentteja: