keskiviikko 14. toukokuuta 2008

Aika kuluu

Tämmöistä olen nyt muutaman päivän väkertänyt. Haarukkapitsiponchoa Saana-langasta.
Enää pai-kolme kaistaletta ja sitten reunat. Tähän kuuluisi hapsut, mutta kun Saana on niin löyhäkierteistä, niin täytyy taas säveltää jotain omasta päästä, ans kattoo..



Ja tämän "tein siinä sivussa". Pitäisi tulla taas yksi kassi ja on menossa pyörimään koneeseen, jotta toivottu huopuminen toteutuu. Lankana siis Huopanen.



Tästä on tullut mun lempparipaitani, on vielä niin viileät kelit ja tämä käy hyvin farkkutakin kanssa. Tein paidan jo viime kesänä ja lankana Tennessee.


Tähän liiviin on käytetty Huutonetistä (halvalla) ostamani vihreä Saana.Vähän meinaa yhdistelyt olla päin p..tä, mutta kyllä tää mulle kelpaa!

Ja sitten pieni välipalatyö, johon meni noin 4 tuntia. Poncho metsänvihreästä Teddystä.



Yksi projekti odottaa parasta aikaa tuossa selän takana. Pitäisi kokeilla, miten minä saan aikaiseksi kankaasta taulun. Eli: pingotusta, kiroilua, pingotusta, verenvuodatusta jne..
Samalla vähän järjestellä kirjahyllyä ja ompelutarvikkeita, että saan kalusteiden järjestystä vaihdettua. Niin ja kun ei ois vielä tarpeeksi hommaa, niin hoidan mun pankkiasioita vielä samalla. Ja teen haarukkapitsiä ja pesen pyykkiä!
Ja tässä näpytellessäni tuli tilattu sorakuormakin pihaan!
Nyt on rytkettä ja kiirusta!!!
Täytyy kiitää, pihahommat odottaa!

Ei kommentteja: